Rimini dag 6


OBS - KOLLA MARINAS BLOGG OM RESAN: www.marinaholmens.blogg.se


Skön "repris"

Lika soligt idag och vi beslutade att vi tar San Marino på måndag istället för idag

Att ligga på stranden i rimini känns coolt. Det är varmt och skönt, men det fläktar från det adriatiska havet så det känns aldrig jobbigt. Idag kom det inte så många moln som tillfälligt skymde solen... Såå första "röda brännan" dök upp idag, trots solkfaktor 20. Den finns på baksidan av Rebeccas lår, aj aj aj!!










Vi hyrde trampbåt idag med. Eftersom det blåste lite mer idag så var det vågor närmare stranden än igår. Men det var skönt att guppa på båten. Måsarna, lukten av hav och "klucket" under båten gav mig lite Kalvis-känsla hehe! Fast vattnet är förstårs Mycket Mycket saltare :D


Marina ville helst vara i vattnet hela tiden medan vi "flöt"



Rebecca med sin simfötter - "sjöjungrun" - vände båten snabbare än när vi trampade och styrde hehe







Ikväll tänkte vi äta på bounty igen - vi ska äta kött idag har vi bestämt :D Fast iofs så beror det på om tjejerna vill cykla, Marina är trött och Rebecca har ont på låren... Men vi måste iaf till stationen och kolla biljetten.

I morgon ska vi iallfall åka till Venedig, det är därför som jag bloggar så tidigt på kvällen - medan tjejerna vilar och läser lite bok!
Vi måste i säng i tid idag - Jag ser verkligen fram emot morgondagen.
Ska bli så häftigt!!!
Bilder från Venedig kommer upp i morgon... typ natt ha ha!!



Kommentarer
Postat av: ingiz

det ser verkligen skönt ut att trampa båt och nära till svalkan i vattnet. ha det så gott i venedig.

2011-07-23 @ 16:44:07
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-23 @ 17:42:12
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: mariaP

Klart jag läser din blogg,,,man måste ju få följa me känslan i ut landet(tur ni inte valde Oslo :/ )Hur länge skulle ni va borta?

2011-07-24 @ 13:50:33
Postat av: Barbro

Maria: Vi kommer hem på onsdag!! Igår var vi i Venedig hihi :) Hoppas du har det bra hemma! kram



Ingiz: mmmm, verkligen :P

2011-07-24 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0