Resedagbok

Hej!

Första inlägget:

På den här sidan kommer jag att skriva och lägga in bilder från resan till Italien. Jag vill gärna göra en resedagbok och tyckte det här var ett coolt sätt att göra det på.

I morgon bär det av. Vi åker 10.30 från Karlskoga, barnens pappa är snäll och skjutsar oss till flyplatsen. Vi kommer att vara framme i Rom kl. 19.00.

Känner mig inte stressad, har koll på läget. Om en liten stund ska vi börja packa, vi fick låna en "hängvåg" av Annelie så det blir smidigt att väga väskorna :D

Tror att det var ett bra val att åka tåg istället för bil mellan städerna - massor med tågtider fanns det!

Känner mig upprymd och vi ska se till att resan blir grym, göra tokiga saker och skratta mycket! Det är iallafall min plan :P

Kram Miss Babs


Kommentarer
Postat av: Bäca

Hellyeah, det här kommer bli awsome! :D

2011-07-16 @ 14:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0